Tuesday, March 14, 2006

Lennart Meri !14.03.06.


Tere!:(Tänase päeva jooksul sain teada ,et Lennart Georg Meri suri täna 1403.06 kell 3.15.
Olin suures mures kui sain teada!Teda maetakse 26.märtsil .Ma täpselt ei tea kuhu ,aga väga kahju.Ta oli suur ja hea president .Meil on mälestused temast ainult head .Üks asi Eestimaad julgustab,et meiloli nii hea president.Ma ei tahaks Arnold Rüütlit solvata kuigi väga hea oli ikkagi Lennart Meri!Kahjuks on ta kadunud Eestimaalt!Suure kurbusega olen ma peaaegu nutnud.=(

Head aega!

4 Comments:

Blogger elnaraajaveeb said...

Lauretta Lenart Meri kirjutatakse Lennart Meri.

6:11 AM  
Blogger 4klajaveeb said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:41 AM  
Blogger 4klajaveeb said...

Tere
Tubli,et sa päevakajalistel teemade kirjutad,
Õpetaja Urve

1:43 AM  
Blogger Liisi ajaveeb said...

Lauretta sa võiksid rohkem kirjutamas käia!!! Sul siin päris tühi!

9:50 AM  

Post a Comment

<< Home