Monday, March 06, 2006

Pisut tutvustust Pushast :)


Võibolla te olete kuulnud ,et ma räägin ühest Pushast ja teil on küsimus kes see on ???Ma võin vastata väga kergesti see on mu lemmik kassipoeg !!!!!Sellel pildil on ta väga väike!See pilt on tehtud kuskil augusti lõppus!!!
Pusha on juba suurem !Vägagi tegelt!

Pusha on rohekate silmadega ,ta on pruunikas,mustakas,halikas ja pehme sabaga kiisu !Mulle ta vägagi meeldib !
Ma arvan ,et praeguseks hetkeks olen ma kõik tast tutvustanud!!!
Tsauka!Meau....Meauu...!

4 Comments:

Blogger Liisi ajaveeb said...

Sa päris täpselt tänast päeva ei kirjedlanud(Miks sind polnud koolis)! Ma ei õienda okei! Kuule, aga mis toas oli see vaip kui Pusha oli nii väike? Need olid mu küsimused, muidu on nii armas pilt! Ja tutvustada polnud vajagi pilt on olemas:P!!!

6:02 AM  
Blogger Lauretta said...

ma polnud koolis ,sest mul on kõrvapõletik (ühel kõrval)Ma ei kuule apsoluutselt!
See vaip on mu toas!

11:06 AM  
Blogger Liisi ajaveeb said...

Aga kui kool algas siis teda polnud ju? Ah ok mis see minu asi kah on. Oi saa siis ruttu terveks!!!!!

8:23 AM  
Blogger Lauretta said...

aitäh!

11:01 AM  

Post a Comment

<< Home