Saturday, March 18, 2006

The sims 2 nightlife


Tere!
Täna on 18.03.06.
Kell on 18.13.
  1. Ma täna käisin Prismas!Seal oli lastepäev.
  • Seal oli igasuguseid võistlusi olnud huba buba 5 nätsuvõistlus ja joonistamisvõistlus ja selliseid muusid asju.Seal värviti nägu ära ja pääris tore oli!Ma joonistasin ühe pildi!(LIHTSALT JOONISTAD JA SAAD SELJAKOTTI )Seal oli üks võstlus ja seal ma võitsin the sims 2 nightlife!Nii lahe ma olin super õnnelik!Seal oli kirjas ,et seda saab mängida ainult kui sul on the sims 2 !Ma laenasin oma sõbra käest sims 2 !Ma hakkasin laema the sims 2.Aga mulle ei lubata.Ma sain aru ,et ei tohi teiste cd-isid laenata seal.Varsti ma saan the sims 2 .Kahjuks ma praegu ei saa mängida!

Heaküll head aega!

8 Comments:

Blogger Liisi ajaveeb said...

Mitmendast mitmendani on lastepäevad???(mäletad??)Kahjuks ma ei saa seda teksti lugeda!!!(nii vigane)

9:37 AM  
Blogger Lauretta said...

see on ainult täna!

10:30 AM  
Blogger Lauretta said...

mul pole vigu!või siis nätsu-ja joonistamisvõistlus on lahku?

10:32 AM  
Blogger Liisi ajaveeb said...

Seal oli igasuguseid võistlusi olnud huba buba 5 nätsuvõistlus ja joonistamisvõistlus ja selliseid muusid asju.(Hubba bubba mitte huba buba)Seal värviti nägu ära ja pääris tore oli!(Päris mitte pääris). Vot mis vead!!!

2:54 AM  
Blogger Liisi ajaveeb said...

Ja "muusid" asju niimodi ei räägita Lauretta!

2:55 AM  
Blogger Lauretta said...

aa

12:47 PM  
Blogger Liisi ajaveeb said...

Kas kui saad sims2 saad ka näidata mängu ja mängida???

9:36 AM  
Blogger Lauretta said...

Nüüd on mul kõik korras!

8:47 AM  

Post a Comment

<< Home