Tuesday, April 04, 2006

Tere!


Tere!
<---- see ei ole Pusha!
Praegu on kell 20.25!
Täna on teisipäev 4 aprill.
Täna olin koolis,kodus,õues ja kodus.
Koolis oli pisut igav,aga mõned asjad olid naljakad näiteks ,et Sirle võtis Mai-Briti seljakotti koju :)
Kodus oli igav .
Sõin,tegin kodutöid ja vaatasin TV!
Pärast läksin Kristiga(mu maailma parim sõber)õue.Meil oli väga lõbus!Me keksisime ,hüppasime ronisime ja seiklesime terve õue peal.Lõpuks kui tulin koju olin täiesti üleni märg!:)
Praegu olen söönud ja tulin kohe kiiruga kirjutama!Olin peaaegu unustanud kirjutada.

Praegu ma lähen!
Head aega!

3 Comments:

Blogger Liisi ajaveeb said...

Noh, tõesti sa kirjutad või iga päev???

9:21 AM  
Blogger Catherine-Cordelia ajaveeb said...

kuule laura vaata liisi ajaveebis õppimist!!

9:53 PM  
Blogger elnaraajaveeb said...

Lauretta see kass on nii armas ja nunnu.

10:08 AM  

Post a Comment

<< Home