Thursday, April 27, 2006

Tere!(27.04.06)

Tere!
Täna on neljapäev!
Kell on 16.04.
Ma olen arvutiringis!
Ma vaatan ma pole ammu kirjutanud :)

Proovin nüüd rohkem kirjutada!
Ma koguaeg midagi unustan!
Te ju kõik mind tunnete!:))
Praegu hakkame lõpetama!
Ma tulen koolist koju ja ,siis ma kirjutan veel!
Kes loeb ,siis kirjutage komentaar ,mis te arvate sellest nunnust kiisust!
Ma tahan teada kellele mis ja kuidas meeldib!
Ma arvan ,et kõigile meeldib see kiisu!
Teistel on nii lahedad ja toredad kodukad ,aga mul puudub!
Ma arvan ,et ma natukese aja pärast saan aru ja proovin ise teha või ,siis kleegi aitab või mulle antakse info paber või ma ei tea !:S
Heaküll Tsauki!
___(Y) (Y) ____
__(-.- )( -.-) ___
(")("))cc((")(")©

3 Comments:

Blogger maibriti ajaveeb said...

Nunnu kiisu.

12:37 PM  
Blogger Lauretta said...

Aitäh sulle Mai-Brit!

12:14 PM  
Blogger elnaraajaveeb said...

Lauretta sul on selline veel kleeps no väga armas tahaks endale sellist kiisukest.

4:56 AM  

Post a Comment

<< Home